Garantija

Visi mūsų augalai ir jiems skirti produktai turi jus pasiekti puikios būklės ir šviežumo, taip, kaip jie paliko mūsų medelyną. Jei nesate patenkinta-s jų būkle atvykimo metu, praneškite mums kaip įmanoma greičiau (maksimaliai per 7 dienas) el. paštu medelynas@zeldynelis.lt, su nuotraukomis, ir mes ištirsime problemą, kaip įmanoma greičiau, per 2-3 darbo dienas. Mūsų atsakomybė yra pagal tas prekių kainas, kurios nurodytos interneto svetainėje. Užsakymo grąžinimo atveju, jūs turėsite atsiųsti mums atgal supakuotas prekes tuo pačiu būdu ir toje pačioje pakuotėje kaip gavote. Prekėms suteikiama 24 mėn. garantiją (netaikoma augalams). Norėdami ja pasinaudoti, jūs turite pateikti rašytinį prašymą el. paštu medelynas@zeldynelis.lt, kuriame turite nurodyti priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu (užsakymo numeriu).

Pakavimo mokestis

Mes naudojame tvirtas dėžes ir šiuolaikiškas pakavimo medžiagas, jų savikaina įskaičiuota prekės kainoje. Mes pritvirtiname kiekvieną augalą ir atitinkamai pažymime siuntas. Tam skiriame daug laiko ir pastangų. Tačiau taip pat daug laiko būtume skyrę jūsų konsultavimui medelyne, todėl pakavimo mokesčio nėra, kaip ir negali būti aptarnavimo mokesčių.

Pristatymo trukmė ir mokestis

 Dėl pristatymo į kitas šalis susisiekite su mumis: medelynas@zeldynelis.lt arba telefonu

+370 619 55772

+370 609 77772

Atsiėmimas atsiėmimo punkte (nemokamas)

  • Laimingų augalų medelyne –  Želdynėlis, adresu Nakvišų g. 14, Patamulšėlis, Kauno r. sav. Darbo dienomis arba šeštadieniais iš anksto sutartu laiku;
  • Jūs galite atsiųsti ir savo kurjerį, mes pasirūpinsime lipdukų atspausdinimu ir užklijavimu . Prieš užsakydami tokią siuntą išsiaiškinkite dėl kurjerio atsakomybės pervežant gyvus augalus.

  * Dėl konkrečių augalų pristatymo reikia susiderinti užsakymo vykdymo metu;

** Iki 40kg pristatymas vykdomas iki jūsų durų, daugiau nei 40kg svorio turintis pristatymas iki suderintos vietos, kurią mūsų darbuotojas įsivertina atvykęs užsakovo nurodytu adresu.

Pristatymo metu užsakovas turi užtikrinti, kad prekių pristatymo metu, nurodytu adresu mūsų prekių lauks atsakingas asmuo, kuris galės užtikrinti saugų prekės priėmimą.

Užsakymo siuntimas bendrai

Užsakymai yra išsiunčiami nedelsiant (paprastai sekančią darbo dieną) paštu arba kurjeriu, jeigu nenurodyta kitaip, tačiau jei užsakymą pateikėte pavasarinio sezono metu, leiskite mums skirti pristatymui bent 2-3 dienas, o maksimalaus piko metu (apie balandžio vidurį) pristatymas gali trukti ir iki 14 dienų. Sezoninės prekės, tokios kaip gyvi augalai, siunčiami pagal grafiką. Iš mūsų, jūs gausite pranešimą telefonu (SMS) ir/arba elektroniniu paštu dėl kiekvieno užsakyto augal pristatymo datos.

 

Gyvų augalų pristatymas nėra tas pats, kaip negyvų prekių pristatymas. Šiuo atveju svarbiausia saugus tiekimas. Jei mes turime kokių nors abejonių dėl ekstremalių oro sąlygų, pavyzdžiui, per didelio karščio ar šalčio, ir / ar ilgesnio tiekimo laiko rizikos (pvz. prieš savaitgalį), mes Jums nedelsiant pranešime apie šias aplinkybes ir pasiūlysime jums artimiausią pristatymo datą. Ši taisyklė taip pat taikoma, kai augalai nėra pasirengę palikti medelyno (dėl specifinių priežasčių – augimo stadijos, liūties arba apsaugos nuo kenkėjų ir ligų priemonių taikymo). Prieš patvirtindami savo užsakymą, jūs turėtumėte pasitikslinti ar šiuo metu yra tinkamos sąlygos užsakyti gyvą augalą. Jei yra planuojamų vėlavimų ir Jūsų užsakymo data yra ankstesnė nei planuojamos išsiuntimo dienos. Išimties tvarka mes pasiliekame sau teisę pristatyti per 28 dienas, atsižvelgiant į internetinės prekybos taisykles, galiojančias Lietuvoje ir ES.

Mokėjimas

Mes priimame šiuos mokėjimo būdus: debeto ar kredito kortele Visa, Visa Electron, Mastercard,; el. bankininkyste – PAYSERA , OPAY, paprastuoju banko pavedimu EURAIS. Jeigu bet kokios prekės nebėra galimybės patiekti – mes grąžiname pinigus. Pinigų gražinimus vykdome kaip įmanoma greičiau (įstatymai įpareigoja gražinti per 30 dienų).

Kainos

Kainos nurodytos su PVM. Mes pasiliekame teisę keisti kainas iš anksto neįspėjus, arba pasikeitus PVM tarifui.

 

Minimali užsakymo prekių suma – 49.99€, už mažesnę sumą užsakymai sezono piko metu (kovas-birželis) nepriimami, o kitu metu jiems taikomas 9.99€ administravimo ir pristatymo mokestis.

Prekės vaizdai

Prekių vaizdai yra iliustracinio pobūdžio, išsamesnė informacija pateikiama produkto pavadinime/ apraše. Nuotraukose pavaizduotos prekės rodo, kad augalas atrodys panašiai (atsižvelgiant į metų laiką)

Pardavimo sąlygos

Informacija pateikta apie produktus paremta mūsų žiniomis, ir yra skirta tik bendram susipažinimui. Visi matmenys, ūgiai, svoriai ir tūriai yra apytiksliai. Gaminio aukštis yra apytikslis aukštis įskaitant vazoną (tarą). Taip pat atminkite, kad aplinkos veiksniai gali turėti įtakos augalų augimui (pvz. rudenį pamatuotas augalas pavasarį gali būti apgenėtas). Detaliau apie matmenis žiūrėkite skyriuje „Trumpiniai augalų pavadinimuose”. Jums pageidaujant, galime atsiųsti konkrečiai jūsų užsakytų ir siuntimui atrinktų augalų nuotraukas prieš išsiuntimą.

 

Klientas, užsakydamas prekių su pastaba „Išankstinis užsakymas”, daugiau kaip 100€ sumai, savo užsakymo galiojimą patvirtina avansiniu 50€ apmokėjimu.

 

Klientas, atšaukęs paskutinį savo užsakymą dėl asmeninių priežasčių, 12 mėnesių laikotarpyje praranda galimybę mokėti dalinį avansą už prekes (moka tik pilną sumą išankstiniu banko pavedimu).

 

Augalai, kuriems dėl vėluojančios vegetacijos ar kitų priežasčių, pateikimo metu buvo pritaikyta prigijimo garantija, gali būti pakeisti kitais analogiškais augalais iki vienerių metų bėgyje, arba nesant galimybei atvykti apkeisti.

Alternatyvos

Kartais prekių (augalų) nebegalima pateikti dėl pakenkimo, sąlygoto aplinkos veiksnių, dėl aukštos paklausos ar kitų priežasčių. Tokiu atveju, mes galime išsiųsti kruopščiai atrinktą alternatyvą arba, jei tai neįmanoma, kreditinį kvitą (nuolaidos kuponą) iki  €50 sumai nuo ateities pirkimo. Esant sumai virš €50, grąžiname už trūkstamą prekę sumokėtus pinigus, taip pat grąžiname bet kuriuo atveju (net ir mažas sumas) jums pateikus prašymą.

Klientų aptarnavimas

Dėl visų užklausų, paraiškų dėl prekių praradimo ar sugadinimo pervežant, būtina nurodyti užsakymo numerį ir savo pilną adresą. Susisiekite su mumis SMS numeriu +370 619 55772,

+370 609 77772 arba el paštu medelynas@zeldynelis.lt

Skundai

Į jūsų skundus reaguosime nevėliau kaip per 3 darbo dienas, ir pasiūlysime sprendimą, bei informuosime jus apie pažangą. Jūs, kaip vartotojas, turite teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287 str. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Nuoroda į Elektroninę ginčų sprendimo platformą: ec.europa.eu/odr/  (Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 524/2013, 14 str.).

Atšaukimas

Jei norite atšaukti užsakymą, turėtumėte susisiekti su mumis telefonu arba elektroniniu paštu. Jei jūsų užsakymas yra dėl ne greitai gendančių prekių (LR CK 6.22810 str. 2d. išimtis Nr.4), jūs turite teisę bet kuriuo metu atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) iki 7 dienų po gavimo. Jūs turite tinkamai pasirūpinti globojamomis prekėmis ir jos turi būti grąžintos mums, originalioje pakuotėje, supakuotos tuo pačiu būdu, kuo greičiau, grąžinimo išlaidas padengsite jūs. Pinigų grąžinimą atliksime kuo greičiau ir ne vėliau nei per 30 d. nuo prekių grąžinimo. Jei prekė yra didelė, mes galime pasirūpinti už jus jos paėmimu, o jūs apmokėsite mums paslaugos savikainą (pateiksime Jums išrašą). Mes pasiliekame teisę anuliuoti bet kokį užsakymą. Jūsų kaip vartotojo teisės, nėra įtakojamos bet kurios iš šių verslo sąlygų.

Pristatymo būdo ar adreso keitimas

Jei norite pakeisti pristatymo ar atsiėmimo būdą kitu, ar pakeisti pristatymo adresą, tą privalote padaryti per 24 val. nuo užsakymo atlikimo. Jei jau gavote el. laišką, kad jūsų užsakymas PARUOŠTAS, jokių keitimų daryti nebegalėsite: nei pristatymo būdo, nei adreso, nei prekių komplektacijos.

Privatumas ir duomenų apsauga

Mes įsipareigojame apsaugoti jūsų privatumą. Mes naudojame tik informaciją, kurią mes renkame apie jus teisėtai (pagal 1995 m. ES duomenų apsaugos direktyvą). Mes renkame informaciją apie jus dėl dviejų priežasčių: pirma, kad apdoroti Jūsų užsakymą ir, antra: suteikti jums geriausią įmanomą paslaugą.

 

Informacija, kurią renkame apie jus, apima:

  • jūsų vardas ir adresas,
  • telefono numeris,
  • elektroninio pašto adresas,

Mes niekada nerinksime slaptos informacijos apie jus be jūsų sutikimo. Informacija, kurią turime, bus tiksli ir nepasenusi. Jūs galite patikrinti mūsų turimą informaciją apie jus atsiųsdami mums laišką. Jei pastebėsite kokių nors netikslumų, mes tą informaciją nedelsiant ištaisysime. Asmeninė informacija, kurią mes laikome, yra laikoma saugiai įstatymų numatyta tvarka. Jei mes ketinsime perduoti informaciją ne EEE (Europos ekonominėje erdvėje), mes visada turėsime gauti jūsų sutikimą. Jei turite kokių nors klausimų / komentarų apie privatumą – susisiekite su mumis.

 

Laimingų augalų medelynas Želdynėlis yra UAB Želdynėlis naudojamas prekinis ženklas.